måndag 9 september 2013

På schemat idag- anatomi och hudvård

Tjenixen!
Idag fick vi äntligen börja på med något mer än bara att lyssna och få info efter info i skolan. Hudvård stod på schemat och vi fick äntligen ligga i de vita "vårdstolarna" (ingen aning om vad de heter på riktigt, måste komma ihåg att fråga det). Fick dock inte göra så mycket men alla fick pröva på att göra en hudanalys samt få sin egen hy analyserad. Spännande att klämma och ha sig, haha. Känns dock väldigt onaturligt att göra det men man vänjer sig säkert!

Nu tänkte jag gå lite på stan innan jag ska åka till gymmet. Är väldigt sugen på en hatt jag kollat ut vid H&M så den ska jag nog ta en närmare titt på... Men annars blir det ingen shopping då jag verkligen ska försöka hålla i pengarna. Men kanske kommer jag hem med lite inredningsartiklar då jag tänkte gå ett varv i Mini mani.

Dock ska jag shoppa loss inne på Alko, haha. (Studieliv ni vet). Nä men känner att jag borde nog utnyttja de kunskaper jag har från min bartenderkurs och slänga ihop några drinkar åt mina brudar när vi förfestar nästa gång...

Men vi höra senare kära ni <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar