tisdag 24 september 2013

Hårshow

Hej på er! Jag som hade för första gången tänkt ta med systemkameran till skolan för att fotografera under lektionen glömde så klart bort det! Men imorgon har vi hårdesign så då ska jag ta med den, så ni får en bättre inblick i vad vi gör och hur det ser ut :) Idag har vi bara fått ge varandra ansiktsbehandling igen för att påminna oss om hur den går till. Så nu är jag så där passligt avslappnad och lugn. Verkligen lyx att få olika behandlingar i skolan! 
Igår kväll var vi ju förresten på Schwarzkopfs hårshow! Lite tråkigt var det nog då allt gick på finska och då vi heller inte kan själva branschspråket, men intressant att ändå få följa med och se vad de gjorde. Min favorit var när de gjorde en slarvig uppsättning av flätor, den ska jag absolut göra på mig själv nån dag! Här får ni några bilder:


Några av mina fina klasskompisar! <3






Favoriten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar