onsdag 21 augusti 2013

Nya bilder från lägenheten

Det är sånt fruktansvärt kaos i lägenheten just nu då vi har så många grejor där men ännu inte hunnit få ordning på det. Men men här får ni några bilder på hur det går för oss nu :)


Mitt finfina smyckesspegelskåp!


Insidan, i'm in love!


Mitt sminkbord tog vi med till Vasa igår men har inte riktigt kunna bestämma mig för hur det här rummet ska se ut...


Äntligen fann vi oss en kökslampa som inte kostade skjortan och som vi båda tyckte om. Från Prisma för 49,95 €


Syltburkar, jag ska så klart göra lingonsylt åt oss! :D


I tisdags fick också mina receptböcker komma med.


Jag och Jona köpte strösocker på specialpris, haha. Nu har vi 10 kg vilket säkert räcker hela den tiden vi ska bo där, haha.


Nu kan mamma vara stolt! Vi köpte massvis med städgrejor igår.

3 kommentarer:

  1. Ooooj va smart spegel/skåp! Får man fråg varifrån den e? - nina

    SvaraRadera
  2. Ooooj va smart spegel/skåp! Får man fråg var du har köpt? :D - nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jaa visst ;) Hör du från Minimani men tyvärr tror jag de är slutsålda både i Vasa och Kokkola då de varit så populära :)

      Radera