lördag 24 augusti 2013

Min sista dag på Code!

Jaa det var det!
Då var jag klar med mitt jobb på Code, känns verkligen konstigt. Över ett och ett halvt år har gått och jag kan bara säga det att jag kunde inte ha fått en bättre arbetsplats! Jag är så oerhört tacksam till M och V som gav mig jobbet, det har verkligen givit mig mycket. Inte bara ett roligt jobb utan massor av erfarenheter, lärdomar och det bästa av allt, fantastiska jobbkollegor!
Så trots att jag inom några dagar påbörjar det jag har väntat på i evigheters evighet så känns det nog lite ledsamt att gå vidare, men jag vet ju att jag får hoppa in då och då så det är ju en liten tröst.

Nu är det jag och Johanna som gör Vasa osäkert ;) Och Emilia vet var hon ska bo på helgerna!

Tack för mig, Code!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar