lördag 17 augusti 2013

Höstens trender 2013

Här får ni en liten guide på vad som gäller i höst!

Lårhöga stövlar



Jag har ett par utan klack men är väldigt sugna på ett par med klack i höst...

Skinnbyxan (och skinn i allmänhet)


Hunkydory

Ett måste i höstgarderoben är ett par skinnbyxor! H&M har till exempel snygga varianter för endast 30 €.

Polotröjan



Elin Kling


Stylein

En stickad polo och gärna i en lite lösare och större modell.

Svart, svart, svart!


H&M

I höst är det verkligen okej att klä sig svart från topp till tå! Något som jag gillar starkt trots att jag normalt alltid klär mig i färg.

Fransar



Hunkydory

På klänningar, byxor, skor, accessoarer och jackor...

Rutigt/rutiga skjortan



Långa kappor 


Långa kappor i mustiga färger! Satsa i en som håller då kappan ändå är ett plagg som återkommer varje år!

Stora smycken


I höst gäller det more is more  på smycken. Stora smycken som syns och gärna i lager på lager!

Kjolen


Pennkjolar, kjolar i läder, vippiga kjolar osv.
I höst vill vi vara feminina!

Skotskrutigt


Skotskrutigt syns (tyvärr enligt mig, haha) överallt i höst!

Collegetröjor med tryck




Vad tycker ni om höstens trender?



Bilderna är googlade!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar