tisdag 13 augusti 2013

♥ day 28: En vits/sketsj du syns er morsom

♥  day 28: En vits/sketsj du syns er morsom

Haha alltså förlåt nu men jag kan inte en enda vits... Men jag kan snabbt försöka hitta något jag tycker är kul på nätet iaf...

Alltså kan ju inte riktigt påstå att jag skrattar åt någon av dessa vitsar men hoppas någon av er gör det!


- Hur länge har du haft din bil?
- I 25 år, men den har bara gått drygt 1000 mil för jag kör ju bara när jag är nykter.

Om IPCC får rätt i sina klimatmodeller kommer det år 2060 vara så varmt att det inte ens finns is att ha i läsken eller groggen.

Hur skulle klimatuppvärmningen kunna vara ett problem för amerikanerna? Allt de behöver göra för att få lägre temperaturer är ju att byta från Fahrenheit till Celsius.


Alltså kan ju inte riktigt påstå att jag skrattar åt någon av dessa vitsar men hoppas någon av er gör det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar