fredag 19 juli 2013

Önskeinlägg- tips på filmer

Hej jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg med bra filmer, drama, romantiska och action? :) Själv hittar jag inga nya/gamla filmer att titta på , behöver tips. Tack på förhand :)

Jag kollar väldigt sällan på filmer och går heller inte så ofta på bio, utan istället kollar jag tv-serier. Men visst kan jag för det tipsa om bra filmer enligt mig :)

Alla gamla James Bond filmer.

De senaste James Bond-filmerna tycker jag är riktigt dåliga. Nej tacka vet jag de gamla, det är en viss charm med dem!


Alla Streetdance-, Dirty dancing och Step up filmer.

Jag ääälskar dansfilmer. Man blir så sjukt spralliga av dem!


Pretty Woman.

Åh, Julia Roberts är så vacker i den här filmen för att inte prata om alla sjukt inspirerande outfits!
Kan se den om och om igen.


Överlag alla Julia Roberts filmer.

De flesta är riktigt bra. Googla bara Julia Roberts filmer.


Alla American Pie filmer.

Humor när den är som bäst.


Här räknar jag nu bara upp en drös med filmer:

Burlesque
Dreamgirls
Mr & Mrs Smith
Bröllopsduellen
Alla Fast and Furious filmer
The Holiday
Django Unchained
Alla Die hard filmerna
Triple X 1 och 2
Hajen filmerna
Wedding crashers
Bad teacher

Hoppas du finner några du inte sett :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar