tisdag 25 juni 2013

På tal om bröst

Tänkte att jag idag svarar på några av era kommentarer i ett inlägg :)


Vad har du för någon sorts plattång?, eller vad heter den?:) Jätte fin blogg!:)

Tack så mycket söta du! :) Plattången jag använder heter OBH Nordica Björn Axén Tools Straight and Curl Nano Pro 3099 och jag köpte den från Prisma för 40 € om jag minns rätt. Den var då på -30 %. Kanske finns den kvar ännu då jag inte har haft den så länge. 






vad använder du för plattång ? pris ? finns ?

Plattången jag använder heter OBH Nordica Björn Axén Tools Straight and Curl Nano Pro 3099 och jag köpte den från Prisma för 40 € om jag minns rätt. Den var då på -30 %. Kanske finns den kvar ännu då jag inte har haft den så länge. 

tror du att hon sku ha så där stora bröst om hon INTE hade bröstförstorning efter all den där träningen.. :s

Nu var det ju inte brösten jag syftade på när jag sa att hon var grymt snygg ;) Och nej det tror jag inte då brösten oftast blir betydligt mindre vid hård träning.

... så där på tal om det, är det något du kunde tänka dig att göra eller planerar ? =)

Nej jag har redan passligt stora bröst så någon bröstförstoring blir det inte här inte. Kan dock tänka mig att jag efter att ha fött barn (om jag föder barn) vill göra något åt dem så de inte hänger ner till knäna. Jag tycker absolut att man ska få förstora/förminska brösten om det är det man vill, dock tycker jag det räcker med 1-2 storlekar så jag stöder absolut inte den här stilen med Pamela Andersson stora bröst...



Passligt stora bröst, japp japp!

Tack för era kommentarer, fortsätt fråga! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar