fredag 28 juni 2013

Längtar konstigt nog till hösten!

Det här måste nog vara första sommaren som jag konstigt nog dör av längtar till hösten! Här kommer några (många) orsaker:

  • Den här hösten kommer hur den än blir vara starten på ett helt nytt liv. 

  • Jag och Jona får äntligen flytta hemifrån tillsammans i en otroligt fin trea!

  • Om jag slipper in till estenom (ÅÅÅÅH JAG DÖR AV NERVOSITET) så kommer jag få börja i drömskolan nummer 1 (ÅTERIGEN JAG DÖÖÖR AV NERVOSITET!).

  • Älskar trenderna som kommer till hösten och bästa outfitstiden enligt mig är just då när man börjar använda höstens kläder men fortfarande kan gå barbent. Det är då det är som snyggast!

  • Jag och Jona bor bara ett par minuter från Easy fit i Vasa = TRÄNA massor!

  • Jag och två vänner ska börja med poledancing... Hehe ;)

  • Om jag inte slipper in till estenom så blir det till att söka jobb i Vasa istället... Så klart inom något med mode (men åh jag dör om jag inte slipper in till estenom...)

Ja med andra ord, det är en otroligt spännande höst som går emot mig och Jona! 

Så fortsätt läsa för det lär troligen bli rätt mycket intressant läsning i höst vad som än händer :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar