onsdag 27 mars 2013

Kvällens träning och formbild

Ännu ett corssfit pass avklarat. Helt klart bästa, snabbaste och effektivaste träningen. Nu blir det chill resten av kvällen!


Jag vet att jag är dålig på att visa er hur det går med träningen så varsågod, här får ni en bild. Armarna har jag snabbt fått resultat på och även så övre delen av magen. Rumpan märker jag också rätt så bra resultat på medan nedre delen av magen och benen inte alls vill ge med sig. Mest stör jag mig på den där bulan under naveln men ska bli spännande att se vad som händer efter min och Mirellas två veckors deff.

2 kommentarer:

  1. Bula under naveln och benen, du är hur vacker som helst och hur vackra former som helst! Samma gäller dina vackra ben också! Var nöjd med din kropp, det är nog många som är avundsjuka! :) Glad påsk också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore det inte för att jag tränar ur syftet att få fram alla muskler så skulle jag vara väldigt med min kropp, men det är just det att jag har utmanat mig själv till mer och då duger inte det här, haha. Men tack för din kommentar, blev väldigt glad över den :) Glad påsk till dig också! :)

      Radera