onsdag 20 mars 2013

Gårdagens träning

Igår lät jag mina muskler visa vad de går för, om de blivit något starkare under vinterns alla träningspass.
Jag satte ihop två sparkstöttingar och staplade dem fulla med 1+ meter långa vedträn. Ni kan ju tro att det vägde en hel del, haha. Det skulle ha gått bra om det var is och rak väg men marken var fram på vissa ställen, vägen krökte sig och jag hade uppförsbacke på ett ställe. Jag fick nog stånga som en tjur för att få det att röra på sig, haha. En och en halv timme höll jag på och jag kan nog säga det var ett av det bättre träningspassen, haha. Jäklar vad tungt det var och vad det värkte i musklerna efteråt. Men inte stannade jag där inte. Jag tog min Nike app och tränade en timme. Dessutom hade jag min ena danskurs efteråt. 
Så jag körde hårt med träningen igår och ikväll är det crossfit som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar