söndag 10 mars 2013

Förberedande uppgift

Åh jag har letat som en galning! Om det är något jag inte gillar med Novias hemsidor så är det uppbyggnaden på dem, det är ju helt omöjligt att hitta det man söker. Men nu äntligen hittade jag de förberedande frågorna inför estenomansökningen. Åh jag är så taggad! Känner att jag kan svara galant på alla dessa frågor! Så nu måste jag bara känna att jag har 100 % kontroll över styling uppgiften också...


Reflektera i den förberedande uppgiften kring följande saker: 
- Varför söker du till social- och hälsoområdet? 
- Vilken betydelse har din tidigare utbildning, din arbetserfarenhet och dina 
hobbyer med tanke på området? 
- Varför ansöker du om studieplats just nu? 
- Vilka styrkor har du med tanke på ett yrke inom social- och hälsoområdet? 
- Hur är du som studerande? 


Jag oroar mig varje dag, men jag SKA in till den här skolan. Finns ingenting som lockar förutom det här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar