lördag 2 februari 2013

Vero Moda, Code


Ni ville se vad vi har fått in från Vero Moda och jag ska visa er lite smått men tänkte samtidigt visa er lite annat. Det här inlägget är nu alltså ett inlägg jag gör för att jag vill göra det, inte för att jag blivit tillsagd att göra det eller för att jag får betalt för det, haha.


Mycket militärgrönt just nu! 
Vi har tre olika varianter på militärbyxor, ljusgröna, lite mörkare och grå. 
(Kolla in den gröna skjortan, sjuuuukt snygg!)




Hur snygg är inte denna läderjacka... Tror inte att jag kommer kunna hålla mig från att köpa den! 
Kostar faktiskt bara 44,95 €!!



Dessa tröjor har vi haft tidigare och då sålde de slut på direkten. Nu har vi fått in nya men i fräscha vårfärger. Kostar endast 19,95 € och sitter riktigt bra på!


Den kanske ni minns att jag tog hem. Så fin med sin rundade kant nertill!


Vårfräscht! (Vi har massor av dr denim som ni kan se)


Randigt, en stor trend i vår!


Den citrongula t-skjortan som jag tog hem för någon dag sen.


Här ser ni en bättre bild på skjortan jag visade er tidigare.



Tänk er den här spetströjan till en kjol och brun hy... Jag tror jag vill ha den både i rosa och i vitt!


VERO MODA

Topp för endast 16,95 €


VERO MODA

Hur gaalet snygg är inte färgen?


VERO MODA

Det är neonfärger som gäller!


Kabelstickade tröjor, MMMMM!



VERO MODA!

Dessa jeans finns i blått, mörk blått, grått och i svart och kostar endast 34,95 € styck.



HUR fin är inte denna neongula tröja?


Den här kanske ni minns att jag har?



VERO MODA

Här ser ni t-tröjan jag hade på mig idag (dock har jag den med svart kant). Modellen är helt rätt i vår!


VERO MODA

Jag kan inte få nog av denna neongula färg...


VERO MODA

Snygga bas t-skjortor som sitter riktigt bra, kostar 8,95 € styck. Ett riktigt kap!


VERO MODA

Dessa toppar kommer från dam sidan så de är kanske inte min stil, men de är helt klart väldigt fina och passar super till festligare tillfällen.


VERO MODA

Från damsidan.


VERO MODA


VERO MODA


VERO MODA


VERO MODA

Den här jackan finns på damsidan men är absolut något jag skulle kunna tänka mig!


VERO MODA

Hur fin?!


VERO MODA

Snygg jeansjacka som jag inte tror jag kommer kunna låta bli att ta hem...
Kostar faktiskt bara 29,95 €!!


VERO MODA

Kavajen som jag hade på mig i förrgår.



VERO MODA

Snygga byxor på damsidan.


VERO MODA

Den här men i vitt har jag prövat flera gånger, vill så gärna ha den men tyvärr passar inte modellen på mig...


VERO MODA


Vero Moda tröjor och jeans.


Det vi tar in från Vero Moda kan ibland tänkas som lite tantig men det är ju för att vi ersätter Esprit med Vero Moda och de plaggen finns huvudsakligen på damsidan. Men som ni också kan se så är mycket av det som kommer från Vero Moda väldigt snyggt och trendigt!


P.S Jag pratar om flick- och damsidan... Damsidan är med de kläder och märken som är tänkt för de lite äldre och där går storlekarna normalt från S-XL. Flicksidan är den delen jag ansvarar för och är tänkt för oss lite yngre, där går storlekarna från XS-L. Tänkte det kan vara bra att veta när jag pratar om det :)


Vill ni förresten ha fler inlägg likt det här?

4 kommentarer: