lördag 23 februari 2013

Tyras.se inspirerar

Jag började läsa Tyras blogg för länge sen för att hon inspirerade mig mycket när det kommer till mode, men nu är all glamour borta och hon skriver mest för att sprida olika budskap.
Jag tycker att Tyra är så jävla grym och det hon skriver i min ögon är sanningen så nära man kan komma den. Visst kanske jag inte håller med till 100 % i allt hon skriver men jag tycker ändå att de flesta människor på den här jorden borde läsa hennes tankar.

Jag kände mig tvungen att publicera den här videon för att den tog så himla hårt på mig! Jag avskyr allt som har med djurplågeri att göra och jag önskar verkligen att jag hade mer kunskap på den fronten. Men för övrigt kan jag nog bara säga att jag hoppas att varje människa som klarat av att skära halsen av ett djur på det här sättet ska hamna i samma öde! Hoppas att de faller på sin egen kniv...






2 kommentarer:

  1. åh herregud ja gråter utan att ens ha satt på videorna. fyfan ja lider så med di där djuren å fy va ja vill ba att all djurplågare ska DÖÖÖ!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kan inte annat än hålla med dig!

      Radera