torsdag 21 februari 2013

Önskeinlägg - bildbomb


Fick en önskan om att sätta upp en bildbomb från förr så jaa, varsågoda :P


Malin, jag och Erica på väg från Vasa till Jeppisdagarna, haha.
Då alla tre som äkta blondiner :)


Skolavslutningen 2007, Kiika, Erica och Jag ;) Mitt val av klänning går ju att diskutera, heh...



Våren 2008, käraste Malin och jag på väg till en hemma fest på 1 maj.




Min konfirmation 2008. Med enklaste siffrorna 06.07.08 kl 9.00 (nää skoja, tror inte att det hölls klockan 9 )


2009 och en av alla tusentals Liittofester som vi varit på :) Och håret som var tänkt att se ut som Jennys i Gossip Girl, haha.


Och där har ni den, första bilden på mig och Jona som ett par :)



Jag med två av världens galnaste människor, haha. Och jag antar att de här visar hur mycket de tycker om Jonas flickvän. Haha oj vad mycket skoj vi har haft :)


Hoppas inte att jag får allt för mycket skit över att sätta upp den här bilden ;) Valde trots allt den enda bilden där de båda var helt normala, heh.


ALLTSÅ kolla in Jonas LOCKAR! Haha han var så söt och vad jag inte kan förstå är hårfärgen? Hur fin är den inte när han låtit det växa :) Dock blir det nog inga lockar här inte, jag föredrar den snaggade stilen, hehe...


Rockperry 2008 :)


En liten fjortis...


Självständighetsbalen 2008

15 år gamla


Ett år senare, 2009 :)



Jaa-a, vad ska man säga, skäms nog för många bilder jag har från 2007-2009 men ändå är det så otroligt roliga att se. Kan så klart inte visa er ens hälften av dem men hoppas ni fått lite inblick :) Lovar att jag ska sätta upp bilder 2010-2012 också men från de åren finns det så otroligt många fler bilder så det tar ju sin tid att se igenom dem.












2 kommentarer:

  1. Men ååh, han passar ju så bra i lockar! ha honom att spara längd ( jag är lite svag för lockar), labinot har också lockar, blonda skruvlockar hade han som barn haha. Jag tror dock nog han inte ska spara ut sina :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo han passar nog ;) Haha nämen, okej :D

      Radera