söndag 3 februari 2013

Mina favoriter från modeveckan

Mina favoriter från Stockholms modevecka, hösten 2013!


Tiger of Sweden höst 2013


Jackorna, speciellt den till höger <3


Älskar kombinationen lädershorts och stor stickad tröja.


På senaste tid har jag fastnat extra mycket för den djupa v-ringningen...


Den grå tröjan till vänster och byxorna till höger ger ha-begär!


Hernández Cornet hösten 2013


Vippiga kjolar, me like!

J.Lindeberg höst 2013


Lager på lager alltid lika snyggt och kombinationen lång kjol plus påklätt har alltid varit en favroit hos mig.


Vackert så!

Menckel höst 2013


Älskar byxorna till vänster!


Härliga kombinationer.

Whyred höst 2013


Byxorna till vänster och kombinationen till höger!!


Sjukt fin klänning.

Altewai.Saome höst 2013


Ge mig den tröjan!!

Diana Orving höst 2013


Där har vi den snygga urringningen igen!

Busnel höst 2013


Den svarta jackan och kombinationen vit stickad tröja och skinnkjol <3


Jackorna, hur snygga??!


Återigen den djupa v-ringningen, me like!


Dagmar höst 2013


Plommonlila!


Åh dessa klänningar!

Cheap Monday höst 2013


Odd Molly höst 2013


Jackorna!

Ida Sjöstedt höst 2013


Ida Sjöstedt är fenomenal på att göra klänningar! Hittar alltid flera som faller mig i smaken.


Jackan!!!

Mayla höst 2013


Oj jackan till höger vill jag ha bums.


Peplum!

Hunkydory höst 2013


OMG! Inga kommentarer behövs för Honkydory! Alla kombinationer, varenda litet plagg är perfektion!! Åh jag döööör så snyggt! Helt klart favoriten hos mig!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar