lördag 2 februari 2013

Full rulle i februari

Hej på er! Sitter här framför datorn och tänker troligen göra det hela kvällen, haha. Är väldigt trött och har ingen lust till att hitta på något. Men bara bra att jag tar det lugnt den här helgen för sen resten av månaden kommer det vara full rulle. Nästa helg åker jag och träffar Erica och eftersom att jag fyller 20 veckan därpå så kommer vi så klart fira redan då.
Följande helg när jag fyller åker jag tillsammans med Code brudarna, Emilia och Johanna, till Vasa för att fira loss. Johanna fyllde också 20 igår så blir till att storfira!
Helgen efteråt ska jag fira med mina egna vänner och planerna är en krogrunda med förfest hemma hos Mirella, så ingen lugn helg där heller.
Sista helgen i februari fyller Jona 20 år och då ska jag så klart fira honom. Så min lever lär nog inte vara så glad men man fyller väl 20 bara en gång!
Hur som haver ser jag verkligen fram emot denna månad!


När det kommer till träningen har jag haft uppehåll i tre dagar nu. Men musklerna har verkligen växt till sig så det behövdes. Imorgon är det 100 % som gäller igen. Förstår att ni säkert skulle vilja ha några resultatbilder och jag ska försöka få modet till mig och fota mig själv, haha. Känner mig faktiskt inte riktigt bekväm i att fota mig själv halvnaken för att sen sätta upp det på nätet, haha. Men ska göra ett försök inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar