onsdag 27 februari 2013

Dagens träning

Ledig dag från jobbet vilket betyder att jag kunde gå ut och skida, för första gången denna vinter, haha. Jag som alltid skidade flera gånger i veckan förr men i år har det bara inte blivit av. Nå skönt var det, dock oroade jag mig för mina öron (var rädd för att jag hade fått öroninflammation förra veckan) så jag valde att avsluta redan efter 40 minuter. Men svettas det fick jag!
Slutade dock inte där utan körde lite kroppsvikstträning tillsammans med favoritappen Nike i en halvtimme efteråt. Så nu känner jag mig så där lagom mörbultad och kommer nog bara ta det lugnt nån timme fram över. Ska dock hem till Jona efteråt för att fira hans dag.

Har ni förresten sett det fina inlägget Mirella gjorde åt mig här tidigare? Har läst det flera gånger och skrattar varje gång men kan heller inte sluta le. Käraste Mirella! Vad skulle jag göra utan dig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar