tisdag 19 februari 2013

Blogg award

Tack http://karoliinaw.blogg.se!


Vad det går ut på: Du ska svara på de 5 frågorna du får. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.


1. Vad inspirerar dig?

Starka, framgångsrika, vet-vad-de-vill människor samt bloggar och bilder.

2. Hur ser en av dina lediga dagar ut?

Vaknar runt 10 tiden och äter en lång frukost framför en tv-serie. Tar sen tag i de sysslor som behöver göras som till exempel städning, tvätta kläder, springa ärenden, göra färdiga matportioner till jobbet osv. Tränar gör jag också.

3. Favoritsyssla VS. något du hatar/ogillar att göra.

Favoritsyssla är när jag får hålla på med kläder/styling, hehe... Att plocka bland de egna kläderna, planera outfits, planera nya väggar/ bord på Code, styla vänner, det är då jag mår som bäst!
Jag gillar att städa men det är inte kul att tvätta wc stolen ;)


4. Vad är dina mål 2013?

Komma in på estenom, flytta till Vasa, fortsätta bygga muskler, öka läsarantalet på bloggen, resa...

5. En egenskap du skulle vilja ha / En egenskap du skulle vilja få bort.

Jag vill kunna flyga!! Haha. Då skulle jag inte behöva betala för flygbiljetter och skulle oftare kunna resa, höhö ;)
En egenskap jag vill få bort är min nervositet! Jag tror inte att ni förstår hur nervös jag kan bli och det är så otroligt konstigt att jag blir det då det inte alls passar in på mig så där annars...


1. Var ser du dig om 5 år?
2. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
3. Om du vid en brand bara fick rädda tre plagg ur din garderob, vilka skulle det då vara och varför?
4. Vad ser du mest fram emot just nu?
5. Ett av dina bästa minnen från din barndom och varför?

http://ericaljung.papper.fi/
http://bmalin.devote.se
http://sofiasmode.webblogg.se/
http://crunchesnotcookies.wordpress.com/
annikahelene.blogspot.com


4 kommentarer:

  1. Tack så mycket sandra, ska svara på dem senare:)

    SvaraRadera
  2. Hej. Vad roligt att du har planer på att söka in till Estenomlinjen. Studerar själv där nu andra året och kan verkligen rekommendera linjen. Hoppas vi ses i höst :)

    SvaraRadera
  3. Hej. Vad roligt att du har planer på att söka in till Estenomlinjen. Studerar själv där andra året och kan verkligen rekommendera linjen. Hoppas vi ses i höst. Kolla gärna in vår klassblogg och följ med oss i vår vardag: estenom.papper.fi. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja precis, låter ju toppen! :) Oj tack för tipset!

      Radera