torsdag 31 januari 2013

VERO MODA


Som jag skrev så fick vi idag på Code vara med om en liten Vero Moda skolning (Pieces var också på plats), allting gick på finska (till min stora fasa) men tro det eller ej så förstod jag faktiskt tillräckligt för att känna att jag lärt mig något.
Dock vill jag bara understryka hur GRYMT imponerad jag blev av Vero Moda! Kläderna, tankesättet, uppbyggnaden, jaa jag blev verkligen överraskad och jag känner bara hur jag vill ha mer...
Just nu kan jag inte vara mer än överlycklig över att vi tagit in Vero Moda till Code.
Vi fick också se en del av det som kommer att komma in under våren och det var inte lite fint det inte ;) Oj oj oj!

Imorgon och på lördag har vi invigning av Vero Moda vilket betyder massor av erbjudanden och annat skoj!
På bilden ser ni en liten goodiebag som vi fick av dem idag.

2 kommentarer:

  1. kan du sätt hit bilder på nyheter från vero moda sedan när ni får dem i butik ? :D

    SvaraRadera