torsdag 24 januari 2013

Tips på korta klänningar till studenten

Ni ville också ha tips på korta klänningar till studenten. Här kommer några små tips! Själv skulle jag satsa på en "ballerina" klänning med någon snygg detalj. Jättesöta och jag skulle inte ha något emot att ha de här i garderoben för speciella tillfällen...
Klänningarna har jag hittat här: vowstory.com, ostox.fi, luxdress.se

Ball Gown Short/Mini Cocktail Dress (VJF113)

Den här gula är min favorit!

Ball Gown Short/Mini Cocktail Dress (VJF098)A-Line Mini Cocktail Dress (VJF016)Ball Gown Short/Mini Cocktail Dress (VJF090)
ALYCE DESIGNS 4146SHERRI HILL 2535La Femme 15087La Femme 17689

4 kommentarer:

  1. kan du tipsa om nå snygga outfits man kan ha t.ex på krogen , vintertid/sommartid :)

    då tänker jag skor, byxor, topp
    eller om man kan ha nå fin klänning mm..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är andra som frågat efter samma inlägg så jaa, det kommer att komma snart ett sånt inlägg :D

      Radera
  2. Den rosa längst ner är nog verkligen sjukt fin. Hade en likadan beställd nästan från samma märke men turkos till min student!:)

    SvaraRadera