onsdag 16 januari 2013

Tips på kompaktkameror!

Heej på er! :D Det har visst varit problem att ta sig in på min blogg under gårkvällen/natten men nu borde den fungera igen?

Jag vaknade upp till den bästa väckningen idag, haha. Det kom ett meddelande från posten att jag får hämta ut min systemkamera, iiiih!!! Jag är så super duper glad att det snart kommer glädjetårar, haha. Det här med dålig bildkvalité på min blogg har faktiskt oroat mig mer än ni kan ana, så det känns verkligen som att en sten faller från mitt hjärta nu, haha.
Dessutom kommer jag av Jona få en kompaktkamera till födelsedagspresent om ca. en månad (han lyckades  ta sönder min gamla, haha) så nu satsar jag verkligen 110 % på den här bloggen!

Ni får gärna komma med tips på bra kompaktkameror :) Den ska ta bra bilder men inte vara allt för dyr då jag vill kunna ha med den överallt utan att vara allt för ängslig över att någon ska ta den/den ska gå sönder.
Till exempel Canon ixus, den ska väl vara helt okej? Skulle också kunna tänka mig den senaste i Sony cybershot serien, har haft flera kameror ur den serien och de är super!


2 kommentarer:

  1. Sony har jag använd mej av å har nog bara bra saker att säg om den! :D

    SvaraRadera