tisdag 22 januari 2013

Losvik

Godmorgon! Är ledig från jobbet idag men har en hel del att göra. Ska börja med att åka med Trixie till djurkliniken för att ta bort tandsten. Första gången som hon behöver sövas ner, stackarn! Sen måste jag åka in till stan på lite ärenden, måste bland annat hämta ut andra delen av det där AB hepatit vaccinet som jag började ta i somras. Sen ska jag också titta om jag hittar mig en fjärrutlösare till min Nikon. Usch det bara rullar iväg pengar den här månaden, haha. Systemkamera, tre resor, vårkläder i mängder... Men men, jag var så snål i december så får väl spendera mer den här månaden då. Men februari får jag nog lov att vara snål i igen, hehe.
Vi hörs när jag är hemma <3


5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha jaa, vi börja januari i london, minns du? ;) åsan nu igen åså magaluf :D

      Radera
    2. Aaaah, ja du tänkt sålejs ;D

      Radera
  2. låter som januari här å, aldrig spendera så myki förutom på renovering då. Matbord,valp, södernresa, ska just boka en resa till och mindre trevligt men svindyrt som olja till huset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dyrt har det varit! Kanske vi var duktiga och sparade skatteåterbäringen från december men nu i januari slösade vi bort den ;)

      Radera