söndag 27 januari 2013

Bloggändringar och ett stort tack!

Jag blev så himla trött på den gamla headern så nu är den borta och en tillfällig, mycket enkel, header är nu på plats, fram till det att jag kan ta en ny :) Ni får mer än gärna komma med tips på hur den nya headern ska se ut! 
Det är så otroligt roligt att se vilken förändring det har gjort att jag köpte ny systemkamera. Läsarantalet på bloggen har ökat, ni kommenterar hundra gånger oftare, jag får fler röster och fler följare på lookbook, minoutfit osv än tidigare! Så otroligt roligt och jag är så glad över det.
Kan då verkligen inte påstå att jag ångrar mitt köp av en ny systemkamera ;)
Har ni något ni funderar över eller önskemål så säg till! Ikväll ska jag försöka knåpa ihop del 1 (av 3) när det kommer till ett önskeinlägg från er, nämligen krogklädsel.


Vill också påminna er om min instagram, har faktiskt lyckats vara riktigt aktiv där och ni får helt klart se mer av mig där. Där kan man verkligen säga att min knasiga sida får komma fram, haha. Sandraemiliah heter jag där!

Annars så vill jag bara tacka er mina fina läsare, ni är för snälla och jag är så glad över att ni vill följa min blogg :) Tack tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar