tisdag 18 december 2012

Träningsresultat i bild

Ni har länge velat ha nya resultatbilder av min träning så här ska ni nu också få det. Dock vet jag inte varför jag fotar dem i mitten av december när jag varje dag äter julchoklad, pepparkakor och annat sött :P Känner hur "svullen" kroppen är. Men men, i januari blir det att återgå till strängare matvanor och då ska jag även satsa mer på de magrutor jag så starkt önskar. På senaste tiden tycker jag mest att jag tränat för att må bra, för att få mer put på rumpan och för att jag tyckt att det varit så grymt kul! (Tacka vet jag bodycombaten och crossfiten). Det här var nu kort om min träning just nu. Lovar att skriva mer om hur jag planerar att träna under nästa år i ett senare inlägg! 
Nu ska jag mysa med Jona till en film och äta amerikanska pannkakor!


2 kommentarer: