söndag 30 december 2012

Svar på kommentar

Förlåt till dig anonym, visst ska jag sätta upp bilder på vad jag fått i julklapp :) Hade helt glömt bort din kommentar! Men egentligen finns det inte så mycket att visa. Av brudarna fick jag resan till Tropiclandia och av Jona fick jag resan till London. Av familj och släkt fick jag det vanliga, pyjamas, sockor och nödvändigheter till flytten sen i höst (kastrull, lakan osv.). Och visst är det så att jag är i London igen, har dock bara berättat det en gång. Den här gången är jag här 3 nätter för att fira nyår tillsammans med Jona, Mirella, Erica och Johanna. Plus för att träffa ett killschack vi blev goda vänner med under förra resan (ni har sett dem på bild). Just nu befinner vi oss på bussen in till London. Såååååå underbart att vara här igen! London är absolut min favoritstad. När vi kommer fram ska vi genast börja ställa oss för kvällens partajande. Hörs kanske från hotellet, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar