lördag 29 december 2012

Svar på kommentar


Hejsan, jag har en liten fråga.
Då du säger "nyckelns träningspass", hur menar du då? Finns de träningsprogram i nyckeln man får? Hur har ja kuna miss de? Kan du berätt lite om de :)

Hej! Ja visst är det så! :D Där var du "loggar in dig" när du kommer in till Easyfit finns det små lappar där du ska skriva namn, vikt, längd osv. Den kan du ge till någon av dem som arbetar på Easyfit och de aktiverar ett träningsprogram åt dig. 
Den fungerar så att du alltid har en maskin du börjar med (jag har springmattan) och när du sätter nyckeln i den så startar den mattan, väljer hastighet, tid osv. När du är klar (min har valt 7 minuter åt mig) så säger den till vilken maskin du ska gå som näst. Den maskinen säger i sin tur åt dig vilken vikt du ska ta och hur många gånger...
Med andra ord är det här VÄRLDENS bästa grej om man inte är riktigt påhittig när det gäller att gymma! Jag tränar alltid efter det här de dagar det inte går några pass eller när jag känner mig för trött för att själv komma på egna övningar.

När de hade satt in min vikt hade de råkat slå in 167 kg så när jag satte mig vid de olika maskinerna gav de mig helt fel vikt ;) Till exempel vid benpressen skulle jag trycka iväg 180 kg, iiiinte riktigt passande för mig, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar