torsdag 27 december 2012

Mobilbilder

Har insett att jag fotograferar fruktansvärt mycket med min telefon men nästan ingenting av det kommer upp på bloggen. Så lovar att jag ska försöka sätta upp fler bilder eftersom att det visar lite mer från min vardag, dock är det ju så klart flest egopics, hehe.






M lär döda mig för den här bilden ;) Men jag tyckte bara den var för härlig :D



Tittuuut M ;)


Dagens lunch var denna sallad. Ville ha något lätt efter julen smaskigheter så fick bli en sallad bestående av skivad julskinka, ägg, tomat, gurka, paprika och vindruvor.

2 kommentarer:

  1. whattt jag skulle svurit på att det var oliver, åtm dom som är längst ner :OO :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag tycker också det ser ut som oliver, men jag hatar oliver så det är omöjligt att det kan vara det ;)

      Radera