söndag 23 december 2012

Lista om mitt 2012


Stulen av Erica ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig, fick jobb vid klädbutiken Code, tog studenten, gick bartenderkurs i Spanien (tre veckor) ja och antagligen mycket mer!



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Njaa, bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära?
Jo, papi <3
5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Sverige och England

6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? 
En egen lägenhet :D Magrutor, hehe.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

1 januari och 8 april

8. Vad var din största framgång 2012?

Tog studenten och fixade ett "drömjobb" 
9. Största misstaget? 
hmm... Säkerligen många men inget så stort att jag kommer på det nu och här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej :)
11. Bästa köpet?
Resorna och alla kläder så klart ;)


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Alla resor, heh
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo massor!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Loren -- Euphoria, PSY -- Gagnam Style, Swedish House Maffia -- Don’t you worry child, Bruno Mars -- Loocked out of heaven, Pandora ft. Janne Grönroos -- Drottningen av Åland, Carlifornia Swag District -- teach me how to dougie ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gjorde mig riktigt glad men att förlora papi har nog gjort hela året mycket tyngre...
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat, heh
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med släkt
19. Blev du kär i år?
Ja kärare och kärare i Jona <3
20. Favoritprogram på TV? 
Sex and the city!
21. Bästa boken du läste i år?
Fifty Shades of Grey ;)
22. Största musikaliska upptäckten?
Hmm
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Oj? Kommer inte ihåg nånting av när jag fyllde? Vad gjorde jag?
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jo massor!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Haha, jag minns inte?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Oj, den har väl nog förändrats i och med att jag började jobba på Code. Men skjorta under stickad tröja, stora smycken, mönstrade/färgade byxor...

29. Vad fick dig att må bra? 
Resor, vänner, Jona, familj, bloggen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Chaning Tatum, heh

31. Vem saknade du? 
Pappa!
32. Vad annat har du gjort som är värt att nämnas?
Tjaaa, inte vet jag :P

1 kommentar:

  1. Hej, undrar om du skulle kunna lägga in bilder på olika klänningar man kan ha när man tar sin examen till våren, långa fina klänningar :) Tack på förhand.

    SvaraRadera