fredag 28 december 2012

Kvällens träning

JAG HAR SÅ ONT! Jag har aldrig i mitt liv haft så här mycket träningsvärk. Träningsvärk gör ont men är skönt på samma gång, den här träningsvärken är inte skön över huvudtaget. Det gör så ont!! Förstår inte varför jag fick den, om det är för att jag inte tränat på typ en vecka eller om det är för att jag var på ett nytt pass igår (dock var det helt vanliga övningar som jag är vana att göra). Nå antagligen är det lite av båda...
Hur som haver, pinade mig igenom en timmes pass på gymmet ikväll. Följde nyckelns träningspass men klarade inte av att göra alla övningar på grund av att jag har så ont. Var annars ett väldigt bra pass! 
Resten av kvällen ska jag ta det lugnt :)


2 kommentarer:

  1. Hejsan, jag har en liten fråga.
    Då du säger "nyckelns träningspass", hur menar du då? Finns de träningsprogram i nyckeln man får? Hur har ja kuna miss de? Kan du berätt lite om de :)

    SvaraRadera