måndag 19 november 2012

Svar på kommentar- festtoppar

"Hej, Jag gillar din blogg starkt och jag måste också säga att jag tycker du är en sjukt snygg människa och jag gillar din stil! :) Jag har ett problem med att hitta fiina "fest toppar" och undrar om du skulle kunna tipsa om var man kunde hitta några, helst inte så riktigt dyra heller. Tack på förhand! :)"

Tusen tack, vad glad jag blir av din kommentar! :) 
Och absolut ska jag hjälpa dig! Eftersom du inte vill att de ska vara så dyra så tänker jag främst på toppar från butiker som H&M, Gina Tricot, Nelly, Lindex, Vila och Vero Moda. Så det är därifrån jag nu också plockar dessa toppar. 
Ett tips är också att gå in i en butik och fråga efter hjälp. Där jag jobbar, på Code, plcokar vä nästan varje dag ut toppar åt personer som vill ha hjälp att hitta en topp till någon fest :) Så du skulle absolut inte vara rädd för att fråga efter hjälp! Vårt jobb är ju att finnas där och hitta det ni söker :)

Annars måste jag nog säga att London är den perfekta staden att hitta snygga partytoppar i! Primark, New Look, Bershka och Forever 21 är butikerna där man hittar mängder av snygga och prisvärda partytoppar!





Jag måste säga att utbudet på riktigt fina festtoppar är dåligt just nu! Men ett hett tips är att matcha toppen med riktigt stora örhängen, armband eller halsband.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar