lördag 17 november 2012

Aningen bättre

Godmorgon! Jag mår bättre idag men kunde ändå inte åka till jobbet, är nog för dålig för det. Och där var det drar iskallt från två dörrar blir man ju heller inte frisk. Jag har inte alls kunnat sova inatt, bara legat och vridit mig så skulle knappast ha orkat ta mig upp när klockan ringde... Usch jaa, har varit en riktigt jobbig natt!
Nå ska börja denna dag med att ta det lugnt och se hur jag mår. Se en film och äta en stor frukost med massor av vitaminer, heh. Efteråt hoppas jag att jag i alla fall orkar göra lite nytta här hemma. Det värsta med att vara sjuk enligt mig är att inte kunna göra nånting! Jag klarar inte alls av att bara vara lat en hel dag, det har jag verkligen fått från min pappa som man skulle kunna påstå hade måttot arbeta hårt tills du dör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar