söndag 28 oktober 2012

Tankar om min träning

Känner att jag varit lite seg att blogga om träning och hälsa på den senaste tiden! Lovar dock att det ska bli ändring på detta från och med idag. Jag älskar att skriva om träning och hälsa så så klart ska jag då också göra det.
Mitt mål med träningen är fortfarande magrutor, eller mer synliga muskler överlag. Och det går hela tiden framåt och kan säga att jag nog aldrig känt mig så här fit som nu och det trots att jag tränat regelbundet sen jag var runt 11 år då jag började med att dansa, springa och göra egna muskelövningar som jag hittade i tidningar.
Känner också att jag ätit lite för mycket av det goda på senaste tiden så nu ska jag försöka dra ner på detta. Ska återigen börja äta bara onyttigheter på helgerna då jag tycker att det tankesättet är något som fungerat bra för mig.
Min träningsplan är: dans 2 gånger i veckan och att gymma/ta pass på easyfit 2-3 gånger i veckan, samt att utöver detta fortsätta köra på mina träningsdvd 30 day shred när det passar sig. Finns nog inget som gett mig så snabba resultat som den dvdn gett mig!!!


Lite träningsinspiration på det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar