tisdag 23 oktober 2012

Mina hudvårdsprodukter


Parfymer: till fest Tease från Victoria's secret, till vardags en från Avon.
Läppbalsam: har alltid med mig flera stycken, de får gärna vara lite röda till färgen så piggar det upp läpparna lite också.
Rengöring: använder alltid bara något billigt från till exempel garnier eller nivea. 
BUS: använder Doves summerglow för att inte känna mig så blek. Den från Nivea är endast för ansiktet och den blandar jag med i min ansiktskräm någon enstaka gång i veckan. Jag blir inte brun av den men den ger en fräsch lyster! 
Som krämer ska det vara det bästa av det bästa! Rosenseriens produkter är super!  Jag har rosenvatten som jag rengör ansiktet med på kvällen några gånger i veckan, kroppskrämen som jag smörjer in ansiktet med på kvällarna sommartid (samt innan jag sminkar mig) och Aloe Vera specialkräm som jag smörjer ansiktet med kvällstid. 

Nu har jag ju dock gått och köpt rengöring, fuktkräm och foundation från Mary Kay. Har ingen aning om det är något jag ska börja med men jag tänkte att jag ska ta en testperiod för att se vad som händer. Har ju redan bra hud så får jag problem kommer jag återgå till Rosenserien. 
Kommer hålla er uppdaterade om den saken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar