torsdag 13 september 2012

Träningslista

1. Favorite time to work out? 

På kvällen runt 7-8 tiden :)

2. Favorite place to work out? 

Hemma eller i en konditionssal med andra.

3. Favorite workout shirt. 

Bara sportbhn

4. Favorite workout shorts. 

Nu när det blir kallare kör jag på långbyxor men annars är ett par svarta från H&M favoriten.

5. Favorite song to listen to while working out.

Någon Shakira eller Jennifer Lopez låt.

6. Weights exercise you like best.

Armar och rumpa.

7. Favorite post workout snack.

Ägg och tonfisk.

8. How do you get to your place of working out? 

Just nu så går jag bara in i ett annat rum här hemma ;P

9. Would you workout if you didn’t have to in order to stay fit and healthy? 

Jaa, det tror jag nog. Jag mår så mycket bättre psykiskt av att träna!

10. Favorite thing to do to pass time during cardio.

Jag tänker nog inte så mycket när jag tränar? Det är väl det som är så skönt med det hela ;P

11. How many times per week do you exercise?

Tränar cirka 5 dagar i veckan.

12. What gets you most motivated to workout? 

När man ser resultat blir man ännu mer motiverad.

13. Do you work out alone or with a partner? 

Oftast själv men på gym går jag helst med någon av mina vänner.

14. Any embarrassing moments while running or at the gym? 

Nää inte vad jag minns.

15. Water or sports drink?

VATTEN!

16. Favorite thing about working out?

Att man mår så bra både psykiskt och fysiskt samt att se resultat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar