söndag 16 september 2012

Fixar och trixar

Söndag idag vilket betyder att jag är ledig. Jag passar på och får mycket gjort idag. Hittills har jag fotat och satt upp plagg på syrrans garderob, fixat klart kuverten med tackkorten så nu är det "bara" att föra ut dem, jag har fortsatt måla våra köksfönster så nu är det inte mycket kvar innan de yttre glasen är klara. Sen måste jag köpa färg som man får måla de inre fönstren med för tydligen får man inte göra det med den jag har nu...
Just nu slappar jag lite framför ett avsnitt Glee och när det är klart ska jag sy alla kläder som ska sys. Har tre par jeans som måste sys in benen på... Samt lite annat smått och gott.
Ikväll ska jag fortsätta koreografera till mina grupper och förhoppningsvis orkar jag ta ett träningspass efteråt. Ja som ni förstår, ett fullt dags schema för mig. Men det är så skönt när man får något gjort och kan pricka av det från listan över saker att ta tag i.
Vi hörs, kram :)

2 kommentarer:

  1. Vi fick ju aldrig na förlovningstackkort=D //Pamela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha hör du jag vejt no att jag har skriva e så ska sök efter e så ska ni få e :D Men hur äre enklast att ge er e ? :D

      Radera