söndag 19 augusti 2012

Söndag

Hej på er! :D Hade verkligen en super duper rolig kväll igår! Hur kan jag ha fått så bra arbetskamrater? Helt underbara hela bunten. Till sist hade jag så sjuk käken att jag trodde att skrattar jag en gång till hoppar den ur led och idag har jag fruktansvärt sjuka magmuskler, måste bero på allt skrattande, haha. Några bilder kommer sen :)

Annars är ni ganska många som har köpt något av mig på syrrans garderob men ännu inte svarat på mitt mejl. En skrev att hon aldrig fått något så är det samma sak med er, skriv en kommentar så fixar vi det :)

2 kommentarer:

  1. Hmm, jag har fortfarande inte fått nåt mejl :o men du jobbar väl vid code ännu ? jag kan fast komma och hämta klänningen nån gång då du är i jobb om det passar ? Visst var den 12 euro ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha fy vad märkligt? Ja det gör jag och det går bra :) ja 12 euro :)

      Radera