fredag 17 augusti 2012

Kvällens träning

Kvällens träning:

20 minuter 30 day shred level 1
10 minuter intervallöpning

Glömde annars att skriva att jag gått ner mer än 1,5 kg sen jag började med min tränings dvd :P Till och med Jona tyckte att jag hade ändrats när jag skickade en bild på mig. Jag har annars bestämt mig för att höstens träning ska baseras på att gå ner i vikt för att få musklerna att komma fram. Har sen jag började styrketräna för ett år sen gått upp över 5 kg så nu kanske det är dags att försöka få fram det jag tränat på.
Min plan för detta är att träna mycket cardio samt att minska på godsakerna, tyvärr, hehe. Dessutom är jag en sån som alltid äter mig proppmätt så det ska jag framöver försöka undvika.


Nu ska här bakas proteinbröd och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar