måndag 27 augusti 2012

Kvällens träning, danskurser i höst

O M G !

Ikväll körde jag första gången 30 day shred level 2 och det kändes som att jag aldrig förr har tränat. Blev helt sjukt svettig. Ni som ännu inte har denna fantastiska dvd, se till att beställa den på cdon.
Ni som redan har den, vad tycker ni om den?

Kvällens träning:

10 varv i trappan
20 minuter 30 day shred level 2
5 minuter gold medal ass august day 3


Ja och visst är det så att jag ska dra danskurser i höst precis som förra året :) En danskurs för årskurs 1-4 i Forsby, en för 1-3 och en för 4-6 i Kyrkobyskola. Ska bli skoj att få göra danskoreografi igen! Dock skulle jag gärna ha en för lite äldre också så jag skulle kunna ha svårare nivå på dansen men känner att jag nog inte har tid till det tyvärr. 


Sen så har jag såklart tänkt gå Inxis danskurs också. Åh vad jag saknar dansen! 

2 kommentarer: