söndag 26 augusti 2012

Jona - Faned

Hej hopp :) Jona åkte just hem och nu tänkte jag passa på och träna. Är en dag som vi har inplanerat att göra mycket på så för att försäkra mig om att jag hinner träna så gör jag det nu. När jag är klar tänkte jag städa nedre våningen och försöka få ordning på mitt rum. Jag hatar verkligen min klädstång som står mitt i rummet men jag har ingen annan stans att ha den, och utan den klarar jag mig inte då hela garderoben, bokhyllan och den är full... Mot kvällen ska jag och hämta hem mamma och Johan från Kalajoki, blir väl bara så att jag hämtar dem då Jona hellre ville på andjakt. Och ikväll ska jag hjälpa Jona att städa hans rum, hehe. Flippade igår när alla hans kläder bara ligger i en hög på golvet och jag som själv har så bra koll på mina kläder klarar så klart inte av det ;) Jag vill ju att Jona ska ha samma klädorganisering som mig, hehe. Sen kanske vi också ska på kalas men vi får se hur det blir med det.

Jaja, nu först ett träningspass så ser jag sen hur dagen utvecklar sig :)







Tyvärr fick jag inga bra bilder då jag stod så långt bak, fick bara sätta upp kameran i luften och hoppas att jag i alla fall fick med militärerna, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar