torsdag 26 juli 2012

Hårhistoria

Det är alltid kul att se inlägg på folks "hårhistoria". Tyvärr har inte jag varit så vågad så finns heller inte så roliga bilder men lite kul är det väl ändå att se hur jag tänkt. Så här kommer nu min hårhistoria med början på 2007 :)


2007 Hade axellångt hår men bestämde mig för att börja spara långt.




2008 permanentade håret så det blev vågigt.




2009 på sommaren var håret så torrt efter alla permanentningar så det var bara att klippa av det. Skaffade pannlugg i samma veva.




Våren 2010 tonade jag håret mörkbrunt bara för att testa på hur det skulle vara.



Insåg att jag vill ha långt blont hår. Det tyckte mitt hår också som började växa med brakfart. Cirka ett halvt år senare såg det ut så här:


2011 Fortsatte att vara blond samt låta håret växa...



Jaa och 2012 vet ni att det fortsatte i samma spår :D Har varit lite sugen på att färga håret mörkt till hösten men vet inte riktigt... Älskar verkligen mitt hår som det är men vore ju också så jäkla kul att pröva på något nytt.

Vad tycker ni, färga eller inte färga?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar