lördag 30 juni 2012

sanningen

Nu är jag så förbannad att jag tänker säga precis det jag tycker om denna bartenderskola, den är så jävligt oprofessionell! Allt är så otroligt oplanerat att ingen vet nått. När vi kom hit fick vi inte äta innan vi varit på ett möte och ni vet hur trött man är efter 10 timmars resande utan någon mat. De säger att vi ska komma i tid till lektionerna men i torsdags fick VI vänta en halvtimme på att få börja och städgruppen 45 minuter! Anledningen till att jag nu skriver detta är för hur vi, jag, ica, elin, blev behandlade idag. Hittills har vi alltid träffats på hotellet men tydligen skulle vi gå direkt till stranden idag. 10 var vi på hotellet men ingen var där så vi gick ner till stranden. Men vi fick bara gå tillbaka för att vi var försenade. Så vi fick med andra ord inte vara med på lektionen!! Att jag är den som sköter mig tror jag nog ni alla kan hålla med mig om, jag är inte den som kommer försent! Så enda anledningen till att vi kom "försent" var för att informationen är så jävla dålig här och det är inte vårt fel! Nej som det ser ut nu kan jag nog inte rekommendera detta till någon! p.s det jag räknade upp nu är långt ifrån all skit som vi har fått vara med om! P.s

1 kommentar: