måndag 25 juni 2012

Min resa

Hej på er :) Jona sitter just nu på planet ner till Spanien och jag sitter och väntar på att ica ska plocka upp mig för att åka vidare till Vasa-Stockholm-Marbella. Woho! 3 veckors bartenderskolning, inte illa! 
Ska försöka äta något trots att resfebern har börjat verka, haha. 




Hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg under min resa :) Kan både blogga från mobilen, i-paden och om det behövs från icas laptop så ska nog försöka med åtminstone 2 inlägg per dag :) Tar också med mig allt vad som behövs för att ladda upp bilder så det är heller inget problem. 
Så som sagt, hoppas ni vill följa med på min resa :) Stora kramar till er!




4 kommentarer:

  1. Har du riktit tur kan du få syn på Kissie, ho ska typ å tid imr om jag int har helt fel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo, jag har faktiskt tänkt på att det egentligen skulle vara ganska kul att träffa och få snacka med henne :D

      Radera