torsdag 14 juni 2012

Lite tankar

Godmorgon! :) Vackert väder idag, skönt att vara ledig. Idag ska vi flytta vår husvagn till Kalajoki. Tänk att pappa köpte ny husvagn för ett år sen men han hann bara sova i den några gånger.... 


Jag svor när pappa dog att jag aldrig mer ska sätta min fot i Kalajoki! Ingen skulle kunna tvinga mig dit, men efter ett tag när jag märkte hur gärna både mamma och Johan ville dit för pappas skull så insåg jag att pappa inte skulle vilja att vi säljer husvagnen och ger bort vår husvagnsplats vid Kalajoki, som vi snart har haft i 10 år. Så idag bär det av med husvagnen till Kalajoki. 




Men nu frukost och sen ska jag städa husvagnen :)



Ville spara några av mina studentrosor så klippte av de finaste och satte dem i ljushållare.

2 kommentarer:

  1. Ett tips, ha rosorna på utsidan. dom håller mkt längre & stora och fina jätte länge !

    SvaraRadera