torsdag 21 juni 2012

Kan någon hjälpa mig?

Idag fick jag äntligen mitt nya micro chip-simkort till min nya Nokia lumia. Så nu är då också tanken att jag ska kunna börja blogga från den. Jag har installerat blogger på den men av någon sjuk anledning går det inte att ladda upp bilder med den? Testade att ta ner appen wordpress till min gamla papper blogg och det fungerade utmärkt så där finns nu en ny bild med rubriken suck trots att det är jag och Mirella med fint smile på bilden, haha.
Så nu undrar jag, kan någon hjälpa mig? Är det nån annan än jag som har nokia och bloggar med blogger? Eller råkar ni bara veta hur jag ska göra? 
Får jag inte fixat det här måste jag börja mobilblogga på gamla bloggen istället och det skulle jag ju inte orka...

2 kommentarer:

  1. Läs det här inlägget och se om det hjälper. :)
    http://www.blogbulk.com/2009/03/uploading-pictures-in-blogger-advices.html

    SvaraRadera