söndag 17 juni 2012

Kalajoki

Heeej på er! :D Jag har haft det sjukt roligt det senaste dygnet. Efter jobbet igår bar det av till Kalajoki tillsammans med Ica, Mirella och Sarah. Där satte vi först upp det stora förtältet till husvagnen (eller jaa, några karlar vi känner gjorde det och vi tittade på, hehe...). När det var på plats blev det dags att grilla. Vi grillade korv, majs, baguetter och kött på spett. Gott var det! Mätt och belåtna var det dags att röra sig ut i natten. Vi gick till Dyyni och tänkte kolla in läget där. Där spenderade vi sen resten av natten, haha. Vi hade så jäääääääääääkla kul! Helt sjuuukt mycket folk var ute på grund av någon futis camp tidigare på dagen. Det var proppat med folk och musiken var suverän. Melody och Fontana, släng er i väggen... Kalajoki är det som gäller, haha. Hade jag aldrig trott men vi hade det verkligen sjukt kul! Lär inte dröja förrän vi är där igen, haha.


Nu är jag hemma och ska ta det lugnt en stund. Sen ska jag klippa gräs och måla. Dessutom börjar det vara dags att ta fram kappsäcken :D Är bara en vecka tills vi åker och vi ska ha packat för hela tre veckor, inte det enklaste med andra ord.



Det här är tyvärr enda bilden jag har, haha. Den blev tagen i morse från förtältet där vi sov och Mirella visar upp vad hon sov i, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar