onsdag 25 april 2012

Ur min garderob - "måste" plagg i sommar


Ni tyckte att det var en bra idé att jag skulle visa er vad jag anser är några av sommarens måste-plagg. Så här är de. Dock finns det nog 10 plagg till som jag skulle vilja sätta hit men vi måste börja nån stans ;)

Skjortan: Tunna transparenta skjortor, perfekta till både byxor och shorts. Min blommiga är hur snygg som helst men jag är också på jakt efter den perfekta, vita skjortan!
Tunna, stickade tröjor: De ska vara så tunna att du kan ha dem sommartid, hehe. Och så att en snygg bh syns igenom. Såååå snyggt till shorts!
Färgade jeans/shorts: behövs väl ingen förklaring ;)
Nätta sandaletter: Snyggt till allt!
Jeansskjortan: Går att matcha i det oändliga.
Färgstarka t-skjortor/toppar: Snyggt till brännan, lätt att matcha.
Spets-bh: tex under slappa färgstarka linnen med djupa urringningar. Snyggt!
Vit kavaj: Ja ni vet redan att det är en stor favorit för mig ;)

Dock skulle jag ännu vilja ha med slokhatt och kepsen och... nej ska inte göra den här listan allt för lång :P

Det här är då vad jag inte skulle klara mig utan i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar