måndag 23 april 2012

Ur min garderob - måste-plagg enligt mig


Så ett tips jag fick av er var att visa er vad jag anser är de absoluta måste plaggen i en garderob så här är de :D  Eller enligt mig finns det tusen plagg man "måste" ha men här har jag nu valt ut de mest nödvändiga. Till att börja med måste man ha ett par perfekt sittande jeans! De ska vara tajta, bekväma och passa till allt. Jag har två par, mina Dr denim Plenty och mina Levi's curve ID. De sitter som gjutna!
Som ni vet älskar jag klänningar men jag tycker att alla, trots att de kanske inte är riktiga klänningfan behöver en snygg klänning som alltid sitter bra. Det ska vara den klänningen som man kan dra på sig när "inget annat passar" och när "jag inte har något att ha på mig". Min färgglada är absolut den jag använt mest bland mina klänningar. 
Sen en lös, enkel stickad tröja, gärna i vitt, är något alla behöver. Den funkar med jeans, shorts, med en väst över, jaa jag tror ni förstår. 
Jag valde att här ta med min nya neonfärgade topp men jag vill den ska stå för alla toppar jag har. Toppar kan man inte få för många av! Nämn en färg eller modell och jag har den troligen. 
En kavaj är ett måste! I sommar tycker jag en vit är fräschast men en svart oversize kavaj är något jag inte skulle klara mig utan. 
Och sist men inte minst, ett par shorts, gärna midjehöga. Funkar till allt bara värmen kommer!

Vill ni också att jag ska visa vilka plagg jag tycker är ett absolut måste just den här sommaren? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar