måndag 26 mars 2012

Etno tyg

Godmorgon! Jag sitter här och äter frukost samt förbereder mig för den sista (förhoppningsvis) skrivningen. Det känns så fruktansvärt skönt men jag kan inte förstå hur jag ska orka, återigen, sitta instängd minst tre timmar. Det är det som jag tycker är det värsta! Jag klarar helt enkelt inte av det. Jag är den som springer på wc hela tiden, inte för att jag behöver men för att ställa mig och stretcha och böja mig hit och dit och hoppa runt. Annars skulle jag aldrig klara av det. Sen så har jag aldrig förutom på hälsa suttit längre än till strax efter 12. 


Nåjo, efter jag är klar åker jag in till stan och jag tänker börja med att fira friheten med en subway smörgås, haha. Blev riktigt snål när jag började tänka på en i morse. Sen så ska jag såklart (äntligen) åka och kolla in lite tyger. Började på med den där tygväskan igår så nu skulle jag vilja hitta ett färgglatt mönstrat tyg i etno stil. Typ som tygen på dessa väskor:
 

Klockan 17-19 har jag slutligen som vanligt mina danskurser. Så vi hörs sen efter allt detta!
Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar